onsdag den 16. marts 2011

Christina

Jeg hedder Christina, en pige på 16 år, født d. 18/11 1994 på Hørsholm sygehus. Begge mine forældre er af dansk baggrund og det samme er mine bedsteforældre. Jeg har ingen sygdomme som astma og heller ingen allergier.
Jeg bor sammen med begge mine forældre og min søster Caroline på 13 år. jeg er både døbt og konfirmeret i den kristne tro. vores familie er flyttet et par gange. jeg har mange venner som jeg er sammen med. jeg går på det almene gymnasium(stx), hvor jeg bruger størstedelen af min tid. udover gymnasiet har jeg et fritidsarbejde som svømmeinstruktør, som jeg er uddannet i. af erfaringer ude, har jeg boet to år i Litauen. der gik jeg på en amerikansk international skole. ellers har jeg boet i København og i Næstved. Vi bor kun i større byer tæt på skolen og centrum. i min fritid er jeg konkurrencesvømmer, og derfor svømmer jeg 5 gange om ugen med 3 gange stryketrænuing oveni. det sidste der måtte være tilbage af min fritid går med lektier, venner, mad og søvn. i weekenderne er der plads til fester.
jeg har ingen kæreste, men til gengæld en masse gode venner. jeg er især sammen med min bedste ven Oliver, og så bruger jeg også meget tid med Asger, Sabine og Simone. jeg har 2 dejlige hunde og 3 katte.
en ting jeg virkelig elsker må være skildpaddeis, som er meget vigtigt for mig.

Hey, I'm Christina, and I am 16 years old (1994). I live together with my parents and my littlesister Caroline. I am christian with the rest of my family. i study on Næstved upper secondary school. I also teach kids how to swim. i Swim 5 times a week and in my sparetime i am together with friends and we go to parties.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar